Bränding

Kas oled kunagi mõelnud, miks mõned ettevõtted on silmapaistvamad kui teised?

Kõik algab brändingust

Bränding on nagu sinu ettevõtte DNA – see määratleb, kes sa oled, mida sa teed ja miks sa seda teed. On levinud valearusaam, et bränding on vaid logo või sildi kujundamine. Vastupidi – see on midagi palju enamat.

See on sinu lugu

Bränding hõlmab kõike alates sinu visuaalsest identiteedist kuni sõnumite, väärtuste ja emotsioonideni välja. Bränding on lugu, mida sa räägid, emotsioon, mida sa tekitad, side, mille sihtgrupiga lood. Hästi kujundatud bränd toob kaasa usalduse, lojaalsuse ja tuntuse. 

Mida tähendab tugev bränd?

Sulle ja sinu ettevõttele

Bränd pole ainult logo või värvide kogum; see on ettevõtte identiteet, mis peegeldab selle väärtusi, kultuuri ja missiooni. Tugev brändi identiteet aitab sul silma paista teiste seast, pakkudes selget ja järjepidevat sõnumit, millega kliendid saavad suhestuda. Brändi identiteet on ettevõtte visiitkaart, mis aitab sul luua tugevaid suhteid sinu klientide ja kogukonnaga.

Õigesti tehtud bränding eristab sinu kaupa selgelt sinu konkurentidest. Tugev bränd suurendab nähtavust ja tuntust, aidates sul võita uusi kliente, kes otsivad usaldusväärseid kaubamärke. Ning tänu konkurentsieelisele on sul võimalik positsioneerida oma tooteid kõrgemas hinnaklassis, õigustades hinda kvaliteedi ja hea mainega

Tugev bränd aitab sul luua ja säilitada lojaalset kliendibaasi. Kliendid, kes tunnevad sinu brändi ja usaldavad seda, on rohkem valmis kordusoste sooritama ja brändi soovitama oma lähedastele. Lojaalsus pole mitte ainult rahulolu toote või teenuse kvaliteediga, vaid ka emotsionaalne side, mis tekib läbi positiivsee kliendikogemuste.

Tugev bränd on otseselt seotud sinu ettevõtte finantstulemuste ja ärilise tasuvusega. Brändi tuntus ja maine võimaldavad küsida kõrgemat hinda oma toodete ja teenuste eest. Lisaks vähendab tugev bränd klientides hinnatundlikkust ja suurendab nende valmisolekut maksta premium-hinda kvaliteedi ja usaldusväärsuse eest.

Sinu kliendile

Number 1 asi, mida tugev bränd peab olema, on usaldusväärne. Kliendid teavad, et sinu brändi toode või teenus on kvaliteetne, et sinu ettevõte seisab oma lubaduste ja seatud standardite taga. Usaldusväärsus tähendab ka seda, et sa suudad pakkuda klientidele pidevat tuge ja lahendusi, kui peaksid tekkima probleemid või küsimused.

Tugev bränd seostub konkreetse teenusepakkuja või tootjaga, pakkudes klientidele selget teadmist, kes on toote või teenuse taga. See teadmine suurendab kliendis kindlustunnet. Ta teab, et saab sinult kvaliteetse ja usaldusväärse toote või teenuse, mis vastab tema ootustele ja vajadustele. Brändi tuntus ja maine tekitavad usaldust ja vähendavad ostmisega seotud riske.

Tugev bränd on sageli kvaliteedi sümbol. See annab klientidele kindluse, et nad saavad oma raha eest väärtust, olgu see siis vastupidavus, funktsionaalsus, heaolu, emotsioon. Kvaliteedisümbol võimaldab sinu brändil eristuda konkurentidest ja jätta püsiva hea mulje klientidele, kes otsivad endale ainult parimat.

Kui klient ostab bränditoote, sõlmib ta tehingu, mis on enamat kui toote või teenuse ostmine. See tehing on ühtlasi sinu brändi lubadus ja vastutus pakkuda talle head kogemust ja lahendada võimalikud probleemid. Sinu bränd seisab oma toodete kvaliteedi ja teenuste taseme eest ning on valmis pakkuma kliendile tuge, kui midagi peaks minema valesti. Usalduslik suhe võrdub kliendi rahulolu ja lojaalsusega.

Mida sisaldab bränding?

Selleks, et saaksid luua tugeva brändi, tegeleme brändi loomisel järgmiste teemadega

Lisaks sellele koostan sulle BrandKiti, ehk sinu ettevõtte stiiliraamatu. Selles saavad olema kõik olulised värvid, kirjastiilide nimetused, elemendid, mida kasutad enda logos, veebilehel ja sotsiaalmeedia kontodel. 

 

Brändingu lõpphind sõltub brändi loomise protsessist. 

Täitsa nullist – 799€, Sul on vaja abi brändi üles ehitamisega täitsa nullist. Logo disainimine hinna sees. Antud pakett kehtib ka siis, kui tegemist on rebrandinguga, et olemasoleva brändi ümber tegemine.

Mitte päris nullist – 499€ Eeldab seda, et sul on olemas ettevõtte nimi ja logo ning nendest lähtuvalt ehitame üles kogu brändi ja seome üheks tervikuks kokku.

Brändi audit – 299€ Sul on bränd olemas, kuid tahaksid teist arvamust ja soovitusi selles osas, mis võiks paremini olla. Koostan sulle põhjaliku brändi auditi ja saadan tagasi pdf kujul. Audit sisaldab endas sinu brändi tükkideks võtmist ning iga osa põhjalikku analüüsimist alates logost ja värvidest kuni visuaali ja sõnumiteni välja ettevõtte kodulehel, sotsiaalmeedia kontodel ja reklaamides. Jagan sinuga soovitusi, mida saad ise rakendada.

 

Kas oled valmis enda brändi tulevikku kujundama?