Sotsiaalmeedia haldamine -
Instagrami sisuloome & Facebooki reklaamid

Kas postitad sotsiaalmeedias niisama, et pildis olla või lood hoopis sisu, millel on nähtav kasu ja väärtus sulle ja sinu kliendile?

Pidev kontakt olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega

Sotsiaalmeedia on võimas koht, kus saad olla pidevas kontaktis enda sihtgrupiga. Läbi strateegiliste sisupostituste on võimalik suurendada enda nähtavust ning jõuda uute klientideni.

Sisu, mis kõnetab

Kõigel, mille sa ettevõtjana sotsiaalmeediasse üles paiskad peaks olema kvaliteetne sisu ja otsene seos sinu brändiga. Sinu lemmiklooma pildid on nunnud aga need jäägu sinu isiklikule kontole. Muidugi kui sinu brändiks on koerakrõbinad, siis on koerapildid vägagi hinnas. 

Visuaal, mis meelitab

Visuaal pole korralikust sisustekstist vähem oluline. Enne kui inimesed jõuavad sisu lugemiseni, nad skännivad. Fotod, visuaal ja eri värvi bolt-stiilis sõnad määravad ära, kas klient avab sinu sisu või postituse ja loeb seda või mitte. Lisaks sellele on oluline hoida postitades ühtlast stiili, ehk et vältida hüppamist ühest värvitoonist ja kirjastiilist teise. 

sotsiaalmeedia-sisuloome-agenda-marketing

Kuidas aitavad sotsiaalmeedia kontode sisu ja visuaal kaasa sinu äritegevusele?

Sisu, mis kõnetab

Kõigel, mille sa ettevõtjana sotsiaalmeediasse üles paiskad peaks olema kvaliteetne sisu ja otsene seos sinu brändiga. Sinu lemmiklooma pildid on nunnud aga need jäägu sinu isiklikule kontole. Muidugi kui sinu brändiks on koerakrõbinad, siis on koerapildid vägagi hinnas. 

Visuaal, mis meelitab

Visuaal pole korralikust sisustekstist vähem oluline. Enne kui inimesed jõuavad sisu lugemiseni, nad skännivad. Fotod, visuaal ja eri värvi bolt-stiilis sõnad määravad ära, kas klient avab sinu sisu või postituse ja loeb seda või mitte. Lisaks sellele on oluline hoida postitades ühtlast stiili, ehk et vältida hüppamist ühest värvitoonist ja kirjastiilist teise. 

Instagrami sisuloome

* Kui facebook ja instagram omavahel ühendatud, saab postitusi mõlemal platvormil kajastada (cross-posting)

Lisaks kuu põhistele pakettidele on võimalik tellida postitusi ka üksikuna

Facebooki reklaamid

Konkreetse reklaami disainimine ja selle reklaamkontole ülesse panemine on ühekordsed tegevused. Sul on võimalus valmis saanud reklaami korduvkasutada, ehk uuesti aktiveerida – lihtsalt muuda kuupäevi, eelarvet ja sihtgruppi vastavalt sinu soovile. Saadan sulle juhendi, kuidas enda nutiseadmest mugavalt olemasolevaid reklaame aktiveerida.

Kas leidsid sobiva teenuse või soovid lisainfot?

Väsinud niisama postitamisest ja aeg väärtuslikku sisu luua?

Broneeri aeg TASUTA konsultatsioonile