Aitan sul jõuda õige sihtgrupini, suurendada müüke ning kasvatada brändi ja selle nähtavust läbi tulemusliku turundusstrateegia, mis on samal ajal kooskõlas ettevõtte missiooni, visiooni ja väärtustega
Strateegia etapid
Sihtrühma määratlemine
Edukas turundus eeldab sihtrühma põhjalikku mõistmist. Sa pead aru saama, kes on sinu potentsiaalsed kliendid ja millised on nende vajadused.
Väärtuspakkumine ja positsioneerimine
Millist väärtust sa oma sihtgrupile pakud ning millisena tarbija sinu ettevõtet nägema peab? Sinu toote või teenuse unikaalsed müügiargumendid mis aitavad eristada sind sinu konkurentidest.
Turunduskanalid
Milliseid kanaleid pidi tarbija sinuni jõuab ning kuidas sina neile pakkumise ette saadad? On selleks orgaaniline või makstud turundus? Kas sa tead kus valitseb ostusoe klient vs külm publik?
Tulemuste mõõtmine ja hindamine
Konkreetsed, mõõdetavad ja täpsed eesmärgid, läbi mille saab analüüsida, kas kampaaniaid saadab edu või oleks vaja sisse viia muudatusi.
Mõtled kas turundusstrateegia on sulle? Küsi endalt
Kas mul on selged ja mõõdetavad ärieesmärgid?
Kas ma tean oma sihtturgu ja nende vajadusi?
Kas minu praegused turundustegevused annavad soovitud tulemusi?
Kas mul on ühtne ja järjepidev brändisõnum?
Kas ma kasutan kõiki sobivaid turunduskanaleid efektiivselt?
vastasid enamusele JAH
Suurepärane! Siis on sul täenäoliselt turundusstrateegia ja seda toetav tegevuskava olemas.
vastasid enamusele EI
Siis vajad ehk juhendamist ning strateegia välja töötamist, et kasvatada brändi ja jõuda klientideni kiiremini.
Võibolla sa pole kindel, kas sa vajad turundusstrateegiat või mitte. Ehk on sul strateegia olemas, kuid see vajaks üle vaatamist, täiustamist, teist arvamust?